Marketingo sprendimai verslui | theSpace

8 SEO tendencijos, į kurias turėtumėte atkreipti dėmesį 2017-aisiais

Blogas

Nauji metai dažniausiai lemia naujas SEO spekuliacijas bei tendencijas. Kai kurie paieškos optimizavimo kriterijai nesikeitė ir nesikeis metų metus, tačiau visuomet atsiranda naujų papildomų kriterijų ir tendencijų, į kurias norite to ar nenorite, privalo kreipti dėmesį, norėdami būti aukštai Google rezultatų sąraše.

Taigi, jums turėtų kilti klausimas – kokios tos naujosios šių metų SEO tendencijos? Štai aštuonios iš jų, kurias turėtume pradėti taikyti 2017-aisiais metais.

  1. HTTPS nuo šiol nėra tik galimas pasirinkimas HTTPS (Hypertext Transfer Protocol Secure) palaiko saugų duomenų apsikeitimą tarp Jūsų kompiuterio ir jūsų tinklalapio. Šiuo metu vartotojai yra daug labiau imlūs internetui ir vis labiau pageidauja saugiai naršyti svetainėse. HTTP sutvarkymo į HTTPS kaštai yra labai minimalūs ir nepaisant didesnio saugumo užtikrinimo, Google paskelbė tai kaip vieną iš svarbių reitingavimo kriterijų.
  2. Platesnis tekstinis turinys ir toliau lems geresnius rezultatus paieškoje Didesnis turinys, kurį galima įvardinti daugiau negu 2000 žodžių, svetainėse rodomas tam, kad pasiekti geresnius indeksavimo rezutatus. Tai jau tapo tradicija prieš keletą metų ir vis labiau ir labiau taps svarbus rodiklis.

  3. Socialinė media taps dar didesne srauto perdavimo aukso kasykla Pagalvokite, kiek daug veiksmo ir įsitraukimo kiekvieną dieną vyksta socialinės medios kanaluose. Juose jau galima rasti informaciją apie produktus ir paslaugas, vartotojai vis labiau nukreipiami į socialinės medios kanalus, kai jiems reikalinga pagalba ir prekiniai ženklai yra aktyviai komunikuojami per įvairiais platformas – tai labai svarbus šaltinis, kokybiškam perdavimo (referral) srautui.

  4. Paieška balsu ir toliau augs Google Home ir Echo by Amazon leidžia vartotojams jiems ieškoti to, ko jie tik nori, nepajudinant nei piršto. Jūs galite gauti atsakymus į praktiškai bet kurį klausimą ir šios paslaugos turi tolimesnę augimo ir plėtros tendenciją. Jau dabar vartotojai gali išsikviesti Uber ar užsisakyti picą iš tam tikrų picerijų, taigi, tai labai gera galimybė vietiniams verslams augti ir būti vis labiau randamiems.

  5. Google vis labiau mėgs interneto svetaines pritaikytas išmaniems įrenginiams (mobiliesiems/planšetėms) Ne paslaptis, jog Google jau kurį laiką tapo Mobile svetainių gerbėju. Svetainės užsikrauna žymiai greičiau, vartotojas randa informaciją paprasčiau ir patogiau. Taigi, panašu, jog ir 2017-aisiais metais yra labai svarbu turėti ir toliau tobulinti savo svetainės mobiliąją versiją.
  6. Vartotojo patirtis (user-experience) duos naudą tinklalapiui Yra keli naudos kriterijai, užtikrinant vartotojui draugiškos svetainės turėjimą, kurie turi įtakos SEO. Turint vartotojui draugišką svetainę, jie joje praleidžia daugiau laiko, labiau įsitraukia į turinį, dėl ko mažėja Jūsų svetainės atmetimo rodiklis. Tai didina išbūtą laiką svetainėje ir konversijų tikimybę.

  7. Mobile-first strategijos taps būtinybe Kai tiek daug srauto vis labiau ir labiau surenkama iš mobiliųjų įrenginių, vis svarbiau tampa pirmiausiai galvoti apie „mobilųjį“ vartotoją, kuriant nukreipiamųjų puslapių dizainus. Srautas iš mobiliųjų įrenginių vis labiau augs (nors visuomet bus nišos, kurios nematys jo tiek daug, kiek tikėsis dėl veikls specifikos).

  8. Nuorodos ir toliau bus svarbus kriterijus Nuorodų svarbumas niekur nedingsta – jos ir toliau lieka vienas iš pagrindinių reitingavimo kriterijų. Taip pat naudinga sukurti turinį, kuriuo kiti vartotojai dalintųsi. Infografikai ir atvejų analizė turės didesnį svorį negu paprastas blog‘o įrašas.

Sau 20, 2017