Marketingo sprendimai verslui | theSpace

Media Planavimas

Paslaugos

MEDIA (REKLAMOS) PLANAVIMAS

Kaip žinia, yra didžiulis spektras įvairiausių reklamos kanalų ir būdų. O kur dar tikslinės auditorijos, pasiekiamumas, įvaizdžio formavimas, pardavimų skatinimas? Televizija, radijas, internetinė reklama, spaudos reklama, reklama troleibusuose, partizaninė reklama, skrajutės ir daug kitų alternatyvių priemonių, kaip pasiekti potencialų klientą. Tačiau ar visos Jos veikia? Ar visos pasiteisina kiekvienu atveju? Žinoma, kad NE. Labai svarbu yra žinoti tikslinę auditoriją, media kanalų pasiekiamumą, jų kainą, reikalingą reklamos dažnį bei galimas naudas. Net ir žinant visa tai, kartais reklama gali neatnešti reikiamų rezultatų, nes yra dar ir konkurencinė aplinka. Jeigu konkurentai tuo pat metu paleidžia reklamines kampanijas, kurios yra geriau suplanuotos ir turi patrauklesnius pasiūlymus, žinoma, nepasieksite to, ką suplanavote, tačiau bent jau neprarasite tam tikros rinkos dalies ar esamų pardavimų. Kiekvienu atveju labai svarbu yra skaičiuoti, matuoti, stebėti ir analizuoti. Media planavimas leidžia kryptingai investuoti į reklamos priemones ir pasiekti tam tikrus keliamus reklamos tikslus.

Kad media planavimas būtų atliktas tinkamai ir kokybiškai, labai svarbu žinoti produktą/paslaugą, jam keliamus tikslus, tikslinę auditoriją, laikotarpį, per kurį tikslai turi būti pasiekti, numatyti konkurencinę aplinką bei, žinoma, turėti kūrybiškus nestandartinius sprendimus ir patrauklius pasiūlymus, kurie bus komunikuojami media pagalba. Idealus atvejis, kai renkamasi ne vienas kažkuris media kanalas, o daromas pilnas media miksas. Tada galima pasiekti tikslingesnę auditoriją greičiau ir efektyviau. Žinoma, būna ir išimčių. Labai svarbu, ar produktas skirtas verslo ar fiziniams asmenims. Jeigu media planas ruošiamas komunikacijai verslui – tada atsiranda kur kas daugiau apribojimų ir pasiekti tikslinę auditoriją lieka tik keletas media priemonių, dėl to labai svarbu iki smulkmenų suplanuoti visą reklaminę kampaniją. Žinoma, ne ką mažiau svarbu tikslingai suplanuoti reklaminę kampaniją ir jeigu ji skirta fiziniams asmenims, tačiau tokiu atveju atsiveria kur kas platesnės reklamos kanalų pasirinkimo galimybės.

Ieškote tikslaus ir profesionalaus media planavimo? Susisiekite su mumis. Turime daugiau nei 15 metų patirtį media planavimo, reklamos, kūrybinių sprendimų įgyvendinimo srityje tiek verslas-verslui, tiek fizinių asmenų komunikacijai.